Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9. mars 2009

Blått eller hvitt?

Kom over dette serviset på halv pris på Tilbords! Selvsagt MÅTTE JEG KJØPE! Må si jeg kjenner meg så igjen i Emmelines gjengivning av stemmer i hodet som belyser fornuftig/shopaholic-argumenter ved ethvert lystkjøp:) Så Shopaholic-loppeline vant denne runden (også..!!), og jeg har fått fire nye kaffekopper, to skåler, og fire sjokolade/suppekopper! Jippi!! (Har så vansker med å gå fra et godt tilbud!!)








Greide jo selvsagt ikke velge mellom hvitt og den duse flotte grå-blå fargen som passet så fint med min nye lyseblådille, så da ble det litt av hvert.. -Spørs om jeg må ut å kjøpe mer..?

9 kommentarer:

  1. skjønner godt at du ikke kunne gå forbi hihi:) De var kjempefine.. Den blåfargen var nydeliiiiiig..:)

    SvarSlett
  2. Veldig fine!!!
    Sant det er herlig å shoppe!!!
    Det har jeg også gjort i dag (og i forrige uke... og..., hihi)... Klem.

    SvarSlett
  3. Søte kopper, for ikke å snakke om den kassen du fikk tak i på loppemarked....en drøm.

    SvarSlett
  4. Kjenner meg igjen, vansklig å gå forbi et godt kjøp:-)
    FIne kopper og fint å blande, syns jeg.

    SvarSlett
  5. lekre kopper.
    Har du fått deg ny bakgrunn? den var kjempe fin :)

    SvarSlett
  6. Så flotte kopper du har kjøpt! Herlig med noe nytt innimellom. Flott utforming på bloggen din, likte layouten. :)

    SvarSlett
  7. Synes også begge slagene er veldig søte.

    SvarSlett
  8. Nydelig kopper. Fine begge farger,men jeg elsker lyseblått. Så for min del hadde jeg valgt de blå. Er det på ordinær Tilbordsbutikk de har tilbudet eller et spesielt outlet? Ha en god helg i fineværet.

    SvarSlett