Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26. mars 2009

Og her er vinneren!!


For dere som ventet på trekningen i går kveld: beklager så mye! Jeg var helt kjørt og slukna på sofan klokka 19.30! Gikk rett derfra og i seng, og har nærmest sovet siden. Dvs lillemor er syk og våken om natta, så søvnen har vært deretter.
Så trekningen har vi gjort nå på morgenkvisten, og vinneren ble.....
Maliva
Maliva var faktisk den første som meldte seg på konkurransen, så det var kjempemorsomt at det ble henne! Hun har en fantastisk flott blogg Malivas Verden! Hos denne kreative damen finner man mye inspirasjon og interiørglede! Hennes hønsenettingkreasjoner er virkelig fantastiske, og hun er suveren på redesign! Gratulerer så mye!


Her har jeg limt sammen glasskåler og lysestaker som jeg fant på loppis i helga! Det var hos min gode venninne i Hjemme Best jeg fant inspirasjonen, men tro om ikke Sjarmerende Gjenbruk også har laget slike? Flotte blir de i allefall!

Og så må jeg skryte av en annen bloggvenninne Linda i Lindas Skattekammer! Hun driver blogshoppen Mine skatter og her har jeg kjøpt disse flotte bildene med vintagetrykk på lin! Utrolig fine!! -Og akkurat nå har hun en konkurranse gående der man kan VINNE slike! Trykk på linken i margen min for å komme direkte til konkurransen!


5 kommentarer:

  1. Wow,nå ble jeg glad...og så go`e ord du skriver om meg...ja nå ble jeg rørt her jeg sitter....Ønsker meg gjerne den rosa du viser på bildet:O)legger inn et tillegg på det i innlegget mitt nå:O)Hvis du sender mail først til meg...du vet pc`n er på verksted...så returnerer jeg adr.der:O) may-liss@maliva.no
    Ha en super helg...gleder meg til posten kommer...KLem fra Maliva

    SvarSlett
  2. kjæmpeflotte skåler på stett du har lag :) å takk for tipset.. det skal eg jammen prøve på selv åsså.. Å bildene va flotte.. trur jammen eg åsså må inn å se kordan bilda ho har :)

    klem!

    SvarSlett
  3. Heldige Maliva!
    De skalene du har laget ble jo rålekre!
    Veldig glad for at bildene svarte til forventningen!
    Tusen takk for fin reklame :O)

    Ha en fin kveld!

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig hilsen hos meg!!!
    Jeg blir så glad :-)
    Ønsker deg en herlig helg!!

    SvarSlett
  5. Så spennande med hyttelivs-reportasje. Går i klubb med Mitt og Mine, og har hatt gleden av å besøke dette stedet - nydelig :-)

    Ha ei fin veke

    SvarSlett