Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1. mars 2009

Produktiv søndag og awarder




Så ble jeg endelig ferdig med brisken min, og slik ble resultatet! For en forskjell, om jeg så skal si det selv! Så i kreativitetens ånd, sydde jeg like godt to puter til å pynte med.




Og i dag har jeg sydd min første runde pute, og ser at jeg har strammet litt for hardt bak slik at blonden har løsnet litt.. får fikse det litt senere:)




Og så har to Norgesglass blitt til to nåleputer!


Og så må jeg skryte litt av mannen min som lagde herlig middag for to i går kveld, med helstekt entrecôte og hjemmelagd bernaise! mmmm! Han er så flink, og i dag har han laget kalkun! (Jeg er så bortskjemt:) ) Var fantastisk deilig å bli vartet opp slik, for jeg har hatt skolehelg og vært på forelesning både fredag og lørdag!



Men så har jeg vært så heldig å få ikke mindre enn to utmerkelser! Jeg blir så rørt og glad når noen viser at de setter pris på bloggen min, så tusen takk kjære



Jeg gir de videre til:
Klem fra Loppeline

16 kommentarer:

  1. Åååååå den ble jo så fin og putene var jo prikken over i´en. Jeg har også lyst til å prøve meg på en rund pute. Var det vanskelig? Hvordan gjør du det?

    SvarSlett
  2. ...og jeg sier som deg, blir SÅ glad og rørt over at du ville dele de med meg!!! Tusen hjertelig takk!!! Stor klem

    SvarSlett
  3. ...skjer noen rart her nå, men det er iallefall guttemamma-anette

    SvarSlett
  4. Benken ble kjempefin og flotet puter du har laget. Skjønner ikke hvordan du får tid til alt sammen, selv om du er så heldig å ha en mann som kokkulerer:-)

    SvarSlett
  5. Thank you, darling :) Skjønning! Nå ble jeg kjempeglad!

    Ojojoj, brisken er jo ikke til å kjenne igjen! Helt utrolig at det er samme sengen som vi har sovet i ;) hehe -Kan ikke si at jeg har vært like effektiv, gitt!

    For en luksus-helg dere har hatt da! Høres og ser skikkelig deilig ut.

    Den runde puten du har laget -jeg er imponert!

    Suss og klem

    SvarSlett
  6. Så fin sengebrisken din ble!
    Kjempefine puter du har sydd også.
    Veldig søt den runde!
    Flink mann har du også.
    Deilig å bli skjemt bort litt :O)

    Ha en fin kommende uke!

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  7. gratulerer med awarder,
    du har virkelig en snill mann! synes den runde puten din var kjempe fin jeg, brisken og de to andre putene også!
    HAdde jeg hatt noe stoff, og symaskinen i nærheten, og at klokken ikke snart var ett så tror jeg jommen i meg jeg hadde satt i gang her selv jeg ;) Nok en gang må jeg si at jeg virkelig liker bloggen din!

    SvarSlett
  8. Brisken ble jo bare helt fantastisk!!! å ja, absolutt en forandring:-)
    Flink du er:-)
    Hmmm, den middagen var nok god ja...ser go ut ihvertfall!!
    Nå venter jeg bare i spenning på bordet!! hehe

    klem Jeanette

    SvarSlett
  9. Hei snupp! Ligger noe til deg inne hos meg :)

    *Right back at ya* hehe

    Klem A

    SvarSlett
  10. Tusen takk for awardene! Det ligger noe til deg på siden min!
    Jeg blir helt målløs..hvordan rekker du alt dette? Du som har tre jobber?! To søte unger?! Og en kravstor mann..he he!
    Du er bare helt sinnsykt flink! Kjempestilig brisk, puter og supersøte nålputer.
    Ha en strplende uke!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med awards!
    Brisken ble kjempe flott!!

    SvarSlett
  12. FLotte puter!! Og brisken ble jo rett og slett nyyydelig!

    SvarSlett
  13. Oi - så masse flott du lager da ....skikkelig kreativ og produktiv du !! :)
    Tusen takk for koselig kommentar i siste innlegg ! - alltid like kjoselig det ! :)

    Ha en flott dag utenfor Bergen ! ;)

    Mvh l i Husrom & Hjerterom

    SvarSlett
  14. Har hatt problemer med å legge inn kommentar hos deg i dag,håper det går nå. Brisken er kjempefin og den runde puten er søt.Deilig å bli vartet opp.

    SvarSlett
  15. Wow!!! Flinke deg!! For en forandring! Ble kanon fin! Puten var nydelig fin! Og snille deg-tusen hjertelig takk for den søte awarden:) Tar den stolt med meg:) Den middagen så virkelig god ut! Kommer neste gang jeg;)hihi..og sånne glass må jeg på jakt etter;)

    Masse god kveld til deg:)
    Klemmer

    SvarSlett
  16. Ble kjempe fint dette, utrolig hva litt maling og nytt stoff kan gjøre...

    SvarSlett