Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15. juli 2009

Ferieloppene!


Jeg har lovet et lite loppeinnlegg, så her kommer det!



Denne utrolig stilige industrikrakken fant jeg på bruktbutikken min far er butikkleder i. Han hadde egenltlig satt den av til ting de ikke selger, men jeg fikk overtalt de andre mens han var på ferie! For lusne 150 kroner ble den min, men da pappa oppdaget at jeg hadde fått kjøpt den så billig, fikk han overtalt meg til å bytte den i en krakk han selv hadde kjøpt, og som jeg hadde siklet over, så jeg eier altså den sorte lave og ikke den høye i emalje og tre. Mulig jeg kommer til å angre litt... Krakken skal selvsagt få både maling og nytt trekk.


I tillegg har jeg kjøpt denne ildfaste formen: tenk så lekker å servere mat fra da?


Og dette emaljerte fatet fant jeg også!

Får se om det blir flere lopper etterhvert!

I dag har jeg vært i Lofoten og storkost meg med bading, reker, shopping og herlig bacalaomiddag i Henningsvær! Livet er deilig!

10 kommentarer:

  1. I Lofoten er det en morsom bruktbutikk over Leketøysmuseet - husker ikke helt hvilken øy det ligger på men du kjører mot Å og så er det vel den lille øya etter Vestvågøy.

    SvarSlett
  2. De krakkene var jo bare lekre;o) og fatene også for den sagt skyld;o)
    Kos deg videre i ferien, lofoten er en herlig plass;o)
    Sommerklem
    Linda;o)

    SvarSlett
  3. Så fine ting du har fått tak i.

    Lofoten er herlig. Var der for 4 år siden og har masse gode minner.

    Ingunn :)

    SvarSlett
  4. Utrolig fine ting du har fått tak i på loppa! Den på det 1. bildet var utrolig sjarmerende! tenk å ha en pappa som samler på gamle ting:0) Da hadde jeg gått av mokk- thi hi hi.. Heldige du:0)

    Ha fortsatt en fin sommer!

    Klem heidi-anitha

    SvarSlett
  5. Det høres fantastisk ut!!! Skjønner godt at dere koser dere! Loppene er flotte funn! Gleder meg til å se pallen når den er malt og fikset :-)

    Ønsker deg en strålende dag!
    Klem fra livy

    SvarSlett
  6. Så fine ting du har kjøpt! Jeg har en helt lik ildfast form, men jeg måtte desverre kaste lokket, for det var helt rustent..
    Ha en fin dag!
    Klem*

    SvarSlett
  7. Koselig blogg du har:)
    Og herlege bruktfunn!
    Fortsatt god ferie!

    SvarSlett
  8. Morsomme loppefunn...og den industrikrakken var utrolig fin.Fortsatt god sommer.
    Klem....Ellen

    SvarSlett
  9. Hei du loppeguri!! Begge krakkene er flotte synes jeg, og tror du kanskje angrer på at du ikke tok begge...??? Industristilen er jo hot som bare det nå...

    SvarSlett