Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17. september 2009

Ferietid....



Hei hvor dagene flyr... full jobb, unger og flytting tar all min tid, så dere får bære over med meg så lenge:) Mange håper på oppussingsinnlegg, og det lover jeg selvsagt! Har allerede planer så det holder, så det skal både bli nytt (egendesignet) bad, walk-in-closet, panelplater både i stue og på kjøkken, leilighet i underetasjen, nye gulv... i det hele tatt! Får med andre ord mye å blogge om i fremtiden:)


Men dagene går fryktelig fort, og nå er det jammen bare litt over en uke til vi stikker til Tyrkia for to solfulle uker, uten flytteesker og hybelkaniner! Herlighet som jeg gleder meg! Og som om ikke det er nok, bestilte jeg og loppemannen oss kjærlighetsferie til Paris i går! Reiser i januar, så det gleder vi oss også til! Nå gjenstår kun barnevakt, men den satser vi på går i boks:)



So long! - Nå venter paraplydrinkene og slaraffenlivet på Kleopatrastranden!!


2 kommentarer:

  1. Så deilig!! Både til Tyrkia og Paris:) Ble nesten litt misunnelig:))
    God tur!

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Ingen ting som kunnet passet bedre nå enn 2 uker med sol og varme. Her graves jeg ned i regn og skolearbeid. Statistikk er ingen spøk!!
    Så herlig med en tur til Paris!! Høres fantastisk ut - jeg vil også!!
    Det høres ut som spennende prosjekter dere har med huset, blir artig å følge meg her.
    Kommer til å savne deg i Bodø i helga :(
    Men vi tar det igjen.
    Kjempeklem :)

    SvarSlett