Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21. februar 2010

Nyter min Nespresso Citiz!



For to uker siden feriret vi bursdager på etterskudd! Gode venner, god mat, god drikke, allsang og dans til de sene timer; en vellykket fest! Noen av vennene våre hadde gått sammen om å sette "prikken over i'en" på vårt nye hus, og gjett om de traff da??? En kremhvit Nespresso kaffemaskin!! Jeg nyter kaffen hver eneste dag, og virkelig koser meg med denne hverdagsluksusen som en kaffemaskin er! Fantastisk!!



4 kommentarer:

  1. Mmmmm fikk lyst på kaffe nå...:)

    SvarSlett
  2. Så moro! Spesielt når det var noe dere ønsket dere. Også var den pen å se på også da :)

    SvarSlett
  3. Slike spleisegaver er tingen! Heller en skikkelig gave enn ti som du kanskje ikke trenger. Jeg var også så heldig å få en slik til jul, svart min da:) Deilig å nyte god kaffe til enhver tid. Kos deg med kaffen:)

    SvarSlett
  4. Den er sååå lekker!
    Jeg ønsker meg en ny maskin til det nye kjøkkenet når det er klart. Sikler på akkurat den modellen du var såå heldig å få! Også så god kaffe, er jo som en dessert, nydelig! Kos deg masse med kaffen din! ;-) Ha en super kveld.

    SvarSlett