Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1. mars 2011

Hvor blir tiden av?




For å si det slik så mangler det ikke på planer for vinterferien! -Og nå har alt to dager gått, og hvor har tiden blitt av? Jeg har jo ikke fått gjort noe av de tingene jeg skulle og er på ingen måte i rute.. 

Eldstejenta er også hjemme. Det er egentlig likså greit, for hun falt mot bordkanten og slo hull i hodet i forrige uke og har hatt voldsom hodepine siden. I dag har vi vært til legen, og det dreier seg visst om en mild hjernerystelse, som forårsaker hodepinen. Fint hun kan være hjemme med mamma da;)

Mens vi ventet på legetimen fikk vi snopet innom AC Home. De har salg på alle barneting. Denne skulle egentlig bli minstemors, men jeg har ombestemt meg og tatt den selv! ;) Hun kan få den når jeg blir lei av rosa brødboks på kjøkkenet... -Og så fikk jeg jo brukt Dymoen min! *love*

Så nå sitter vi og lager kort til prinsessefeiringen. Krangler om fargeleggingen gjør vi også, men mor har lagt ned veto på at det kun blir blå kjole og ikke allskens andre farger! (Kjipamamma? -Joda, jeg ser den;))


Og så har jeg laget et kort til en liten guttebaby som ble født for noen uker siden. Har pakkesending på feriens to-do-liste, så nå skal den snart krysses ut.



Problemet med å være hjemme en hel uke er at jeg hele tiden ser nye ting jeg har lyst å gjøre, og så tror jeg at en uke er et hav av tid! Vel, det er ikke det, kan jeg konstatere, og i morgen bærer det avgårde på verksted med bilen. Tro meg; der ryker det lett noen timer!

God tirsdag til alle som er innom! Nyt fruene, det skal jeg!
post signature

5 kommentarer:

  1. tenkte du at jeg trengte Sopranos til strikkingen fremfor VM, så du hentet den frem? ;)
    ser du ikke har nevnt et ord om mattelesing...*kremt*
    Og når jeg ser de flotte tingene du kjøper, gleder jeg meg virkelig til du skal leke interiørkonsulenten min!! :)

    SvarSlett
  2. Kjenner meg visst godt igjen har ja...tiden strekker rett og slett aldri til. Ihvertfall ikke til "lyst-til-å-gjøre-ting".
    Flotte kort dere har laget, og herlig boks du har kjøpt deg. Lurt å beholde den selv;)

    God bedring til eldstejenta!

    Her skal også fruene nytes i kveld;)

    SvarSlett
  3. En sjov idé med Dymo på kort. Flot :-)

    God bedring store prinsessen

    Birgitte

    SvarSlett
  4. Enjoooy Fruene! superfresh brødboks. Min er lyseblå og den har jeg ennå ikke gått lei! :)

    xx T

    SvarSlett
  5. Flotte kort og lekker brødboks!!

    SvarSlett