Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4. januar 2012

Alt klart


Ingen baby i Loppehjemmet så langt. Men alt er klart. Minstemor kom fem uker for tidlig, så nå er alt lillebror flere uker på "overtid". -Glad han valgte å komme i 2012 i stedet for 2011, med tanke på skole og slikt, men håper han styrer unna mellomsøsters bursdag 9.januar.

Babykurven er lånt av en god venninne, sengetøyet er sydd av et kjøkkenhåndkle fra By Nord.
Den lille jakken på bildet under har min mor strikket da hun ventet meg. Den har begge jentene brukt, og nå er det lillebrors tur! 
-Flaks at man ikke kunne kjønnsbestemme ved ultralyd i min fostertid, så jakken er ganske kjønnsnøytral! :)


post signature

6 kommentarer:

  1. Heia:)Så spennende,da kan det skje når som helst nå..Nydelig sengesett/putevar..Jeg venter en lillebror i mai:))klem

    SvarSlett
  2. Herlige bilder! Mangler bare et lite perfekt nurk.. Heldige deg, det er det beste tiden i verden!

    <3 Klem

    Og LYKKE til. Håper du får en fantastisk fødsel <3

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    Så flotte bilder, og den sengen og sengesettet er en liten prinsegutt verdig:)) Så herlig å ha klær som er gått i arv i familien, og den strikkede jakken er bare så bedårende:)

    Ønsker deg en finfin dag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  4. Så herlig med en bitteliten ByNord-dyne, den var skjønn:)
    Lurt av lillebror og vente til over nyttår ja, hihi, men nå kan han vel bare komme:)

    SvarSlett
  5. Masse lykke til ♥
    Så nydelig med et mini bynord sengesett,I love it!
    -Beate-

    SvarSlett
  6. Stilig sengetøy til lilleprinsen! :)

    Du skal bare se han sikter seg inn på søsterens fødselsdag. Tvillingene mine skulle absolutt styre unna 15 juni, for det var storebrorens dag. Og joda, da kom de. Så jeg har tre barn, med samme fødselsdag. :) Greit på en måte, for slipper unna med kakebaking til andre datoer. Og ingen fare for at jeg glemmer mine barns fødselsdag, uansett hvor vimsete jeg er. ;)

    Lykke til! Klem

    SvarSlett