Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13. januar 2012

Skapfrustrert loppemann


Loppemannen har vist en viss tendens til frustrasjon/irritasjon over diverse finn.no-kjøp den siste tiden.. Men når en er gift med en loppeelsker som atpåtil er høygravid, er det endel som faller på makkeren, og i det siste har det dreiet seg mye om skap. Gamle, flotte skap! Det første måtte hentes med en diger lastebil, det andre i enden av en holkete, speilglatt sauesti og det tredje langt inne i skauen. Nå har jeg lovet på tro og ære at det ikke blir flere skap på en stund, men dette siste hastet det litt med, siden lillebror skal få ha noen av klærne sine i det. I plassmangelen må skapet stå i soveromsgangen, for lillebror får ikke noe eget rom enda. 


God fredag -og helg- til dere som titter innom:)
post signature

3 kommentarer:

  1. Hehe, jeg kjenner igjen både deg og mannen din i meg og mannen min :) Men det blir jo fint til slutt da :)
    God fredagskveld!

    SvarSlett
  2. Å de bare liker å si det - men EGENTLIG liker de det også :-)
    Skapet ditt var kjempefint - det hadde jeg også glatt kjøpt hadde jeg kommet over det!

    SvarSlett
  3. For et nydelig skap! :)

    *God helg*

    Klemmer ❤

    SvarSlett